zondag 11 oktober 2009

Rindert Kromhout in CODA


















Ook dit jaar was het kinderboekenweekfeest in CODA weer een gigantisch spektakel.
Tot mijn grote vreugde mocht ik Rindert Kromhout begeleiden. Het toeval wilde dat ik hem bij het publiek introduceerde met twee boeken: Wat staat daar? omdat Kleine Ezel daar al in voorkomt terwijl het voor Rindert zelf nog een onbekend personage was. Idee van Annemarie van Haeringen.
Het tweede boek omdat ik met dat boek in mijn ene hand en mijn zoon aan mijn andere hand door Rome heb gezworven en de plaatsen uit dat boek heb bezocht: Het geheim van de afgebeten vingers. Rindert speelde daar gelijk op in en had zelfs dia's van Het geheim... bij zich.
Was erg leuk!
Nieuwsgierig naar Rindert Kromhout? Kijk op zijn site!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten